Veelgestelde Vragen (FAQ)

BETALEN

Betaalmogelijkheden webshop

Alle prijzen van de producten die via de webshop van Canduro verkocht worden zijn inclusief BTW.

Op welke wijze kan ik betalen in de webshop?

Bij ons kun je kiezen uit meerdere betaalwijzen. Canduro biedt u de volgende betaalmogelijkheden aan:

  • Betalen met iDeal
  • Betalen met Bancontact
  • Betalen met Creditcard (American Express, MasterCard, Maestro en VISA)
  • Betalen met Sofort Banking

Hoe kan ik betalen via iDeal?

Direct online betalen via je eigen bank. Dat is betalen in jouw eigen vertrouwde internet betaalomgeving. Makkelijk en volgens de beveiligingseisen van jouw bank. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO Bank, Rabobank, SNS Bank, Friesland Bank, ING, ASN Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bank.

Hoe kan ik betalen met een Creditcard?

Je kunt jouw bestelling in de webshop betalen met de volgende Nederlandse creditcards: VISA, American Express en MasterCard. Wanneer je voor deze betaalmethode kiest, vul je het creditcardnummer, de exacte naam op de kaart, de vervaldatum en de 3-cijferige CVC-code (laatste drie cijfers op de achterzijde van uw kaart) in op de betaalpagina.

Om jouw gegevens te beschermen, worden deze volledig gecodeerd verstuurd via SSL-servers en zijn zodoende beveiligd tegen toegang van derden. Op het moment van de bestelling wordt jouw creditcardbetaling geautoriseerd. Het kan voorkomen dat er contact met de kaarthouder wordt opgenomen om fraude te voorkomen. Het bedrag wordt pas afgeschreven nadat de bestelling is afgeleverd. Als het niet mogelijk is om de gehele bestelling te leveren, dan wordt alleen het bedrag afgeschreven voor het deel van de bestelling dat daadwerkelijk is geleverd.

Hoe kan ik betalen met Sofort Banking?

Canduro biedt de mogelijkheid om met Sofort Banking te betalen. Sofort Banking is eigenlijk een online overboeking waarbij je gebruik maakt van jouw internetbankieren gegevens.

In de beveiligde betaalpagina van Sofort GmbH log je in met jouw vertrouwde inloggegevens voor internetbankieren. Selecteer vervolgens de bankrekening waarmee je wilt betalen. Daarna vul je de bevestigingscode in en klik je op ‘volgende’. Je ziet nu een bevestiging van jouw bestelling in onze webshop.

Is winkelen op Canduro veilig?

Winkelen bij Canduro is heel veilig. Om jouw gegevens te beschermen, worden deze volledig gecodeerd verstuurd via SSL-servers en zijn zodoende beveiligd tegen toegang van derden. Dat betekent dat jouw persoonlijke informatie wordt versleuteld en niet bekeken kan worden door anderen.

We voldoen aan alle regels van de privacywetgeving en andere wettelijke voorschriften. Wij geven je persoonlijke informatie nooit aan derden zonder jouw toestemming.

BESTELLEN

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Elke afgeronde bestelling wordt per e-mail bevestigd met een orderbevestiging.

Wat kan ik doen als ik problemen ondervind tijdens het betalen?

Mocht het niet mogelijk zijn om tot betalen over te gaan, terwijl je reeds het product in jouw winkelmand hebt geplaatst en een account hebt aangemaakt, dan raden wij je aan om je browsergeschiedenis te wissen. (Probeer: rechtsboven in je browser > geschiedenis > geschiedenis wissen). Hierna kun je het product opnieuw in je winkelwagen plaatsen en opnieuw proberen te betalen.

Kan ik een bestelling annuleren?

Dit is enkel mogelijk door vóór 17.00 uur op dezelfde dag van bestelling te mailen naar info@Canduro.nl met vermelding van je naam, bestelnummer en besteldatum. Let op: het kan zijn dat je order al in verwerking is genomen. In dat geval kun je de bestelling enkel nog annuleren door het pakket retour te sturen.

SERVICE & GARANTIE

Indien het product een gebrek vertoont dat niet zichtbaar was op het moment van aankoop, dan moet u dit binnen een redelijke termijn na ontdekking aan ons melden. Indien, naar het oordeel van Canduro, het product inderdaad gebreken vertoont (die niet te wijten zijn aan normale slijtage, verkeerd gebruik en/of het niet verrichten van onderhoud), dan zal Canduro het product herstellen of vervangen binnen een door ons aangegeven redelijke termijn.

Tijdens deze reparatie heb je geen recht op een vervangend product of enige vorm van vergoeding. Indien herstel niet mogelijk is, of dit niet redelijk is in verhouding tot de kosten, zal Canduro een vergelijkbaar vervangend product aanbieden. Indien ook dat niet mogelijk is, ontvang je het aankoopbedrag retour.

Wanneer de gebruiker zich niet houdt aan de door Canduro gegeven instructies, of als het product op onjuiste wijze is gebruikt of niet is onderhouden, vervalt elk recht op garantie. Dit geldt ook als het product is aangepast of bewerkt.

Let op: schade aan de volgende horloge-onderdelen vallen buiten de fabrieksgarantie: glas, band, kroon/stift en batterij. De fabrieksgarantie doet echter niets af aan de wettelijke garantie waar consumenten recht op hebben. Wettelijke garantie betekent dat een product moet doen wat je er in redelijkheid van mag verwachten.

CONTACT

Mocht je vragen hebben over je bestelling, dan kun je mailen naar info@Canduro.nl. Wij nemen je vraag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 3 werkdagen in behandeling.